Aquest escrit va adreçat a tots els veïns i veïnes que esteu convençuts que les Franqueses es pot governar sense estridències, amb educació i respecte a tothom.
Va adreçat als que heu analitzat les propostes que us hem fet arribar tots els partits i heu triat la més correcta segons la vostra manera d’entendre les Franqueses.
Als que heu seguit la campanya electoral, anant als actes, parlant amb les persones que estem a les diverses candidatures o mitjançant les xarxes socials i les webs.
Va adreçat a les persones que van exercir el seu dret a votar, especialment a les que van rebutjar el vot xenòfob i racista.
Als veïns i veïnes que no vau voler votar, esperem que les persones que estem a les candidatures, aviat us omplim de raons suficients perquè anar votar sigui l’opció que prengueu una altra vegada, sigui en unes eleccions o en una consulta popular.
Volem adreçar-nos i donar les gràcies a les 1.399 persones que a més del vot heu dipositat la confiança en les persones de l’assemblea d’Imaginem les Franqueses en Comú
Aquesta confiança la prenem com que ens deixeu el tresor més preuat per vosaltres i ens demaneu que el gestionem amb seny. Entomem aquesta confiança com el que sap que ara no és moment de defallir.
Hem entès que la majoria de veïns i veïnes voleu un canvi en la política municipal i entenem que 3.311 persones voleu un tomb en la manera de fer política a les Franqueses i ens demaneu impulsar aquest canvi.
Des de l’assemblea d’Imaginem les Franqueses en Comú, no renunciem a res i farem tot el possible, per aconseguir que el pròxim govern municipal sigui d’esquerres, radicalment democràtic, honest, que vetlli per l’equilibri social, protector del territori i compromès amb el procés de transició nacional que viu Catalunya.
Per acabar, des de l’assemblea d’Imaginem Les Franqueses en Comú, us tornem a dir el que anem dient-vos fa quatre anys: nosaltres sols podem decidir, però no volem fer-ho sols, sinó que cal que tothom prengui la seva responsabilitat i vingui a decidir sobre el seu poble i com millorar les condicions de vida de tots els veïns i veïnes de les Franqueses.
Per això l’assemblea d’Imaginem és oberta a tothom i creiem que és l’eina adequada per fer-ho, sempre que s’expressi amb respecte i educació vers els altres.
Si ho podem imaginar ho podem fer.
Assemblea d’Imaginem les Franqueses en Comú